Θα ήθελα ...

Θα ήθελα να περάσω όλη μου τη ζωή ταξιδεύοντας... με την προϋπόθεση ότι θα μπορούσα από κάπου να δανειστώ μια άλλη ζωή για να την περάσω όλη σπίτι μου , μ'αυτούς που αγαπώ

100 T.T.D. ( Things to Do)


Θα τα βάλω σε σειρά

21 Σεπτεμβρίου 2012

Θέλω Νο19 ... Να ξυπνήσω ...

Είναι αυτό , που νομίζεις ότι έχεις βάλει σε σειρά τη ζωή σου , αλλά , αυταπατάσαι . Όταν ο χρόνος και η κούραση δεν σου αφήνουν πολλά περιθώρια για εσωτερικές αναζητήσεις και με μια , δυο φευγαλέες σκέψεις νομίζεις ότι σε γενικές γραμμές είσαι , τακτοποιημένος ...
Εδώ γελάνε ... το σύμπαν , ο δημιουργός και όποιος άλλος μπορεί να βλέπει τη σιγουριά που κρύβουν τα εκάστοτε σχέδια σου ... 
Έτσι βρέθηκα και εγώ απέναντι στον εαυτό μου , χρωστώντας του απαντήσεις  που όλο το καλοκαίρι απέφευγα να δώσω ...
Τι κάνω τόσο καιρό ? Τι άλλαξε ? Τι θα αλλάξει ? Τι κατάφερα ? 
Είμαι στο τέλος της πρώτης περιόδου , όπως το βλέπω τώρα , προσαρμογής μου στη νέα μου ζωή ... είναι η ώρα του απολογισμού μου , πριν φύγει η εποχή ... (τώρα που έφυγες και εσύ) .
Ξεκινώντας τη "χωροθέτηση" του μυαλού μου , μια έντονη , γρήγορη , δυνατή σκέψη παίρνει την πρώτη θέση στην παρέλαση των απαντήσεων μου ...
Άντεξα ! 
Άντεξα την αλλαγή , την προσαρμογή , την κούραση ... 
Άντεξα να με δω να κάνω πράγματα που πριν , ντρεπόμουν , φοβόμουν , απέφευγα ή απλώς δεν τα έβλεπα ... άντεξα να με κάνω κάτι άλλο ή ίσως αυτό που έπρεπε να είμαι τελικά ...
Έζησα ένα καλοκαίρι πρωτόγνωρο μοναδικό , πότε κουρασμένος , ταλαιπωρημένος ... πότε μαγεμένος , ευτυχισμένος ... πότε χαμένος ... πότε μοναδικός και πότε κανένας ...
Άλλαξα τα ενδιαφέροντα μου , επικεντρώθηκα σε πράγματα που ποτέ δεν φανταζόμουν ... 
-Αν καθάρισα καλά , αν σερβίριζα σωστά , αν έκανα σωστές παραγγελίες , αν τακτοποίησα σωστά στο μάζεμα ...- γιατί καθάρισα , κουβάλησα , εξυπηρέτησα , σερβίριζα , παρήγγειλα ... και τα ήθελα και τα έκανα , δική μου επιλογή τα περισσότερα , δεν με υποχρέωσε κανείς ...
... και που είναι το πρωτότυπο της όλης ιστορίας θα μου πείτε ?
Άλλαξα θέση , αυτό . 
Πέρασα απέναντι ... πήγα στη θέση αυτών που με έχουν κατά καιρούς εξυπηρετήσει , σερβίρει , αυτών που εγώ πλήρωνα και έκαναν αυτό που ζητούσα .
Έγινα αυτό που μάλλον αγνοούσα ... 
Στον απολογισμό λοιπόν που μόλις ξεκίνησε για μένα έχω να μου πω ένα ΜΠΡΑΒΟ ... γιατί ξεψωνίστηκα , γιατί δεν ντρέπομαι , γιατί καμαρώνω που γίνομαι αυτός που είμαι ...
Πέρασα απέναντι λοιπόν ... και δεν έχει να κάνει με όλα αυτά που έκανα , αλλά με την απόφαση μου να αλλάξω ... με την λαχτάρα μου να ζήσω μια όμορφη ευτυχισμένη , όσο μπορώ , ζωή .
Ναι ... η ευτυχία δεν είναι κρυμμένη στα λεφτά , ούτε στη δόξα .... δεν είναι ούτε στο καθάρισμα , ούτε στο σερβίρισμα ...
Είναι εκεί που πραγματικά είσαι ο εαυτός σου , εκεί που ζεις τις αλήθειες σου , εκεί που τα πρώην ασήμαντα παίρνουν μεγάλη διάσταση , εκεί που σε αγκαλιάζει το μεγαλείο της φύσης και σε αφήνει άφωνο , εκεί που το ηλιοβασίλεμα είναι καθημερινά μοναδικό , εκεί που η απόσταση από τους φίλους σου είναι μερικά βήματα .... εκεί που ακούς το κοκόρι του γείτονα και βλέπεις τη θάλασσα από το μπαλκόνι σου στα 20 μέτρα ...
Εδώ είναι η ευτυχία μου λοιπόν τώρα ... για όσο κρατήσει, για όσο με αντέξει, για όσο δεν με πάρει πάλι χαμπάρι η ζωή και δεν μου ρίξει μια σφαλιάρα να με ζαλίσει ...
Όχι ... δεν τα έλυσα όλα , δεν ζω το χρυσό αιώνα μου ... αλλά είμαι πολύ καλύτερα από πριν και βρίσκω πάλι τον εαυτό μου ... 
Το χρωστάω αυτό ... το χρωστάω σε εσένα φίλε Γιώργο , που κάποια στιγμή μέσα στο 'χάσιμο" μου με πήρες από το πουθενά τηλέφωνο και με ρώτησες αν " ξύπνησα " ...
Ναι , ξυπνάω φίλε και σε ευχαριστώ που με καλοδέχτηκες στον κόσμο σου και με ενέταξες σε αυτόν ...



... συνεχίζεται ...

1 σχόλιο:

  1. Η ευτυχία δεν έρχεται όταν αγωνίζεσαι γι’αυτήν – κι αυτό είναι το μεγαλύτερο μυστικό, παρόλο που λέγεται εύκολα. Μπορώ να το βάλω μέσα σε λίγες απλές λέξεις, αλλά αν απλώς πιάσει τα’αφτί σας τι θα πω και μετά επαναλαμβάνετε αυτό που θ’ακούσετε δεν πρόκειται να γίνετε ευτυχισμένοι. Η ευτυχία είναι παράξενη, έρχεται όταν δεν την αναζητάς. Όταν δεν κάνεις καμία προσπάθεια για να είσαι ευτυχισμένος, τότε απροσδόκητα, μυστηριωδώς, εμφανίζεται η ευτυχία, που γεννιέται από την αγνότητα και την ομορφιά του να υπάρχεις απλώς. Αλλά γι’αυτό χρειάζεται να έχει κανείς πολύ μεγάλη κατανόηση και να μην προσπαθεί να γίνει κάποιος. Η αλήθεια δεν είναι κάτι όπου καταφέρνεις να φτάσεις. Η αλήθεια εμφανίζεται όταν ο νους σου και η καρδιά σου έχουν εξαγνιστεί από κάθε είδους αίσθηση πάλης και δεν προσπαθείς πια να γίνεις κάποιος. Η αλήθεια βρίσκεται εκεί, όταν ο νους είναι πολύ ήρεμος και ακούει προσεκτικά χωρίς χρονικούς περιορισμούς οτιδήποτε γίνεται γύρω του. Μπορεί ν’ακούτε αυτά τα λόγια, αλλά για να κερδίσετε την ευτυχία πρέπει να ανακαλύψετε πώς απελευθερώνεται ο νους από κάθε φόβο.

    Τζιντού Κρισναμούρτι

    Y.Γ. Γράφεις πολύ "αληθινά" και όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή