Θα ήθελα ...

Θα ήθελα να περάσω όλη μου τη ζωή ταξιδεύοντας... με την προϋπόθεση ότι θα μπορούσα από κάπου να δανειστώ μια άλλη ζωή για να την περάσω όλη σπίτι μου , μ'αυτούς που αγαπώ

100 T.T.D. ( Things to Do)


Θα τα βάλω σε σειρά

08 Μαρτίου 2012

Θέλω Νο 15 -- Να αλλάζω ...

Υπήρξαν φορές στη ζωή μου που με έπιανε μια λύσσα να φύγω από όπου και να βρισκόμουν , να αλλάξω σπίτι , περιοχή , πόλη , χώρα ... να αλλάξω αυτοκίνητο , στέκια , συνήθειες ... να αλλάξω στυλ , ρούχα , μουσική ... να τα αλλάξω όλα ...
Πίστεψα πολλές φορές στη "διαδρομή" ότι μάλλον τίποτε δεν με ικανοποιεί , ότι δεν τα έχω βρεί με τον εαυτό μου , ότι βαριέμαι και δεν ξέρω να  χαίρομαι ...
ότι φταίω εγώ γενικά εξ'ολοκλήρου ...
Μπορεί να ήταν και έτσι μερικές φορές  ...
κανείς δεν γεννιέται γκουρού , ούτε είναι εύκολο να γίνει ... αλλά τώρα που κοιτώ προς τα πίσω , βλέπω ότι τις περισσότερες φορές ήταν επιβεβλημένο να αλλάζω ...
"Η αλλαγή είναι η διαδικασία , η οποία αφήνει το μέλλον να εισβάλλει στις ζωές μας."
Δεν νομίζω να γνώριζα ( αν γνωρίζω κάτι ) ούτε τα μισά από αυτά που ξέρω και έχω ζήσει , αν δεν άλλαζα συχνά ζωή !!!
Η ανάγκη μου για αλλαγή , με ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο , με έκανε να δοκιμάζω διαφορετικές δουλειές και ασχολίες , με έκανε να πειραματιστώ για νέες εμπειρίες σε όλους τους τομείς ... 
είναι ο λόγος που στις μεγάλες μου "κατηφόρες" με έσωζε  ... 
Και όποτε και αν "έδενα σε λιμάνι" δεν οφειλόταν στην κούραση της αλλαγής ... πάντα υπήρχε μια εσωτερική ανάγκη να κάνω ένα διάλειμα , να μαζέψω , να μάθω , να συγκρίνω και μετά να συνεχίσω ...
-Μεγάλωσα όμως , άλλαξαν λίγο ως αρκετά οι αντοχές μου ... μετριάστηκε η επιθυμία μου για καινούργιες καταστάσεις , ένιωσα αρκετά γεμάτος από εμπειρίες και εικόνες ... και εδώ και καιρό δεν έχω ακραίες τάσεις αλλαγής , πέραν των ταξιδιών που είναι το μεγάλο μου πάθος ...
Είναι και οι άνθρωποι που σε κάνουν να θέλεις να μένεις σταθερός σε ένα μέρος ... η ζωή που έφτιαξες μαζί τους , οι συνήθειες σας , οι βόλτες σας ... οι υποχρεώσεις ...
Και ενώ μέσα μας πολλές φορές ένας επαναστάτης φωνάζει για αλλαγές , ο έξω μας εαυτός , δουλεύει , υπάρχει , συνδιαλέγεται , συναλλάσεται αλλά ...προσαρμόζεται για να επιβιώσει ...
-Εκεί κάπου μπαίνει στη ζωή μας η ΚΡΙΣΗ ... υπήρχε , πάντα υπήρχε , παντού υπήρχε ... 
όλα περνούσαν την κρίση τους ... οι αξίες , η τιμή , η φιλία , η μπέσα , η ηθική , οι σχέσεις  ... απλά η ανεπίσημη ονομασία ήταν - προτεραιότητες - ...
Είχαμε όλοι διαφορετικές ... και όχι μόνο μεταξύ μας αλλά και κατά καιρούς μέσα μας άλλαζαν σειρά ανάλογα με  τις εκάστοτε ανάγκες μας ...
-Δέν είναι η κρίση ηλικίας , ούτε η οικονομική κρίση  ο λόγος που μπορεί να με  κάνει να θέλω "ΤΗΝ" αλλαγή στη ζωή μου ... ούτε με έπιασε ξαφνικά μανία να διαγράψω τα πάντα ...
Απλά είναι η ώρα στη ζωή μου που πρέπει να μου κάνω ένα δώρο ... την ποιότητα ζωής που μου αξίζει ...
-Ντριννν το τηλέφωνο ....( έβαλε ο "θεός" ένα φίλο να με πάρει τηλέφωνο που είχαμε να μιλήσουμε αρκετό καιρό και να με ρωτήσει ξαφνικά και από το πουθενά τι κάνω ακόμη εδώ ...? ) 


Έτσι κάπως θα ξεκινήσει  η πιο ουσιαστική  αλλαγή της ζωής μου ...
Κρίση είναι μια αλλαγή που προσπαθεί να συμβεί.
( Συνεχίζεται .... )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου